Friday, February 1, 2013

tentang diri ku...


assalamualaikum...

ya Allah, aku tahu diri ini begitu banyak dosa..aku tahu selama ini aku terlalu leka dan alpa dengan kehidupan di dunia..

 ya Allah, aku tahu sebanyak mana air mata ini mengalir,semua itu belum tentu dapat menghapuskan segala dosa-dosa yang pernah aku lakukan...

ya Allah,ampunilah segala dosa-dosa yang telah aku lakukan...Engkau bantu lah aku untuk menjadi hamba Mu yang lebih baik...

ya Allah...aku bersyukur kepada Mu kerana menemukan ku dengan sahabat-sahabat yang menyedarkan aku tentang erti islam yang sebenar...

ya Allah,aku bersyukur kerana Engkau kurniakan seseorang yang sentiasa menyokongku untuk berubah,tanpa rasa penat dia sentiasa mengingati ku tentang kewajipan ku,tentang amalan ku dan tentang perilaku ku...

ya Allah...aku mohon Engkau teguhkan iman ku untuk terus berubah..Engkau kuatkan aku untuk berdpan segala dugaan agar aku dapat terus bertahan di jalan Mu...

No comments:

Post a Comment