Thursday, April 5, 2012

pantun utk si dia

ASSALAMUALAIKUM~

tetbe mlm nie aku rjin nk wat pntun,,pntun utk sape???of course la utk MR.RIGHT aku,,,,hahahaha,,,cbe la bce,tp rse mcm kelakar je~~

berjln-jln di kwsn taman~
berjln dgn anak pak kama~
wahai dikau si jejaka idaman~
bila kah dikau akan menjelma~

sedap sgguh popia sira~
popia siara letak dlm peti~
rupa & paras aku x kira~
aslkan elok budi pekerti~

duduk diam x terkata~
kena mrh dgn kak suraya~
aku x hrp kau berharta~
cume hrp kau berkerjaya~

tanam pokok gune baja~
bli baja kualiti pertama~
perangai aku nie jenis bersahaja~
aku hrp kau dpt terima~

sye suka mkn bihun~
x bihun,mee kuning pown jadi~
umur ku bru 20 tahun~
hrp 4 tahun lgi jodoh menjadi~

#insyaAllah,,,aku juz merancang tpi Allah yg menentukan~


ASSALAMUALAIKUM~

No comments:

Post a Comment