Friday, December 23, 2011

senyuman mu~~

assalamualaikum,,,,gler lme aku x bkak blog nie,,,dah 4 bln kot,,,bkn ape bz gler skg,lgpown x tau nk tulis pasal ape,,,ari nie bru la tbe2 dpt ilhamnk bercerita,,,hehe
ok,aku nk cte psal seowg hamba Allah nie,,,aku slalu tgk mke die asyik ketat je ble kt dlm klas,asyk nk mrh,masam je mke,,,aku puas pk mcm mne nk bg die snyum sbb bg aku la snyuman die manis gler,,,kebtlan ade 1 hri tuh kwn aku ade wat program yg dipggil "coklat day",so aku decide nk bgi kan die cklat la dgn hrpan die snyum,,,kteowg puas la rncg mcm mne nk bg coz x nk la smpi terkntoi,,,nsib la dpt jgk bg kt die,,,mmg aku tgk mke die hppy gler sbb die ade secret admire la katakan,,,
aku ingt cte nie smpi kt situ je la,,,blik je umh bkak fb die pown wat status yg berbnyi mcm nie "Salam..pd empunya diri yg telah menghadiahkan sye coklat arini..time kasih byk2..Allah s.w.t sje yg akan membalas di ats keikhlasan anda..meski aq tidak tau siapekah gerangan orgnye,namun terase pula aq hndak membalas budi baeknye.."
aku terharu la jgk kn tgk die tulis mcm tuh,,,,tp aku x nk smpi kntoi kan rhsia aku so aku snyp je,,,bak kata owg biar pecah di perut jgn pecah di mulut,,,lgi pown aku juz nk tgk die hppy sbb bg aku klau kte membuatkan seseowg itu tersnyum diri kte akan rse bhgia,,,,
assalamualaikum,,,

1 comment: